Ajankohtaista

Rauma-agenttiteema näkyy kaupungin markkinoinnissa

agenttipaidat

Rauman kaupunki julkaisi viime vuoden lopulla kaksi Rauman Tarinaan pohjautuvaa agenttielokuvaa. Mielenkiintoa herättäneillä elokuvilla on pian jo 20 000 katselukertaa. Agenttiteema on osa Rauman kaupungin markkinointia ja strategian jalkautusta.

– Helmikuun alussa UraStartti-messuilla kaupunki esittäytyi agentti-ilmeellä ja jaossa oli mustavalkoiseen kääreeseen pakattuja salmiakkitikkareita. Kaupungin markkinoinnissa mietitäänkin parhaillaan, miten agenttiteemaa voitaisiin saada näkyville vielä paremmin. Luvassa on ainakin agenttituotteita, kuten roll-upeja, strateginen viestintäasiantuntija Kristiina Lehtonen kertoo.

Kaupungin henkilöstö on ottanut agenttiteeman hyvin vastaan. Henkilöstön pyynnöstä toteutettiin muutamia erilaisia agenttipaitoja.

– Henkilöstöltä tuli toive agentti-t-paidoista ja vastasimme toiveeseen ripeästi. Kaupungin työntekijät ovatkin ostaneet paitoja kiitettävästi käyttöönsä, Lehtonen sanoo.

Lisäksi on ehdotettu, että kaupungin palvelupisteissä työskentelevien henkilöiden vaatetuksessa näkyisi jatkossa agenttiteema, samoin matkailuoppailla.

– Agenttiteema on leviämässä myös nuorison keskuuteen. Huhtikuussa toteutettavassa KUULLAANKO-päivässä mietitään, mitä Rauma-agenttius voisi tarkoittaa käytännössä raumalaisille nuorille ja lapsille.

Muistatko vielä syksyn somehitit? Nyt voit palauttaa agenttielokuvat mieleesi!

Rauma-agentit, osa 1: Terveellinen, turvallinen ja palveleva Rauma
Rauma-agentit, osa 2: Vireän elinkeinoelämän Rauma