Gyytin asiakaspalvelu uudistuu – verkkokauppa kiinni 27.–30.11.
Uutinen

Rauman kaupunki vastaa Gyytin asiakaspalvelusta kokonaisuudessaan 1.12. alkaen. Lipputuotteet ja hinnat pysyvät ennallaan. Myös nykyiset liput toimivat normaalisti.
Lippu-, maksu- ja informaatiojärjestelmään tehdään muutoksia, minkä vuoksi verkkokauppa on väliaikaisesti kiinni torstaista sunnuntaihin 27.–30.11. Matkakortin tilaaminen ja lataaminen onnistuu normaalisti jälleen 1.12.
– Tavoitteena on parantaa asiakaspalvelua ja tehdä asioinnista sujuvampaa. Reklamaatiot ja hyvitykset hoituvat jatkossa sähköisesti tai palvelupiste Pyyrmanissa asioimalla, joukkoliikennesuunnittelija Mikael Saive kertoo.
Joukkoliikenteeseen liittyvää palautetta voi jättää Rauman kaupungin palautepalvelussa. Hyvityspyynnöt tulee tehdä ensisijaisesti sähköisellä lomakkeella. Paperilomakkeita on saatavilla palvelupiste Pyyrmanista osoitteessa Valtakatu 2 A. Reitteihin ja aikatauluihin liittyviä kysymyksiä voi lähettää sähköpostitse osoitteeseen joukkoliikenne@rauma.fi.
