Asuminen ja ympäristö

​​Mikäli huomaat Rauman kaupungin hallinnoimissa sote-kiinteistöissä tai toimipaikoissa vikoja, huomautettavaa tai puutteita – lähetä tilapalveluille palvelupyyntö.

  1. Valitse järjestelmästä ensimmäiseksi kiinteisö, josta haluat tehdä palvelupyynnön. Klikkaamalla kiinteistöä siirryt sivulle ”uusi palvelupyyntö”. Sitten valitset perusyksiköstä asianomaisen rakennuksen.

  2. ​Sen jälkeen valitset kohdasta ”luokittelu” palvelupyyntöösi parhaiten sopivan luokituksen. Kuvausvalikkoon kirjoitat mitä on tapahtunut, mitä tarvitaan ja lisätietoja.

  3. ​Voit valita automaattikuittauksen. Palvelupyyntöön voi liittää myös dokumentin. Sen jälkeen ilmoittajakohtaan tulee kirjoittaa oma nimesi, organisaation kohdalle toimiala tai yksikkö, lisäksi sähköpostiosoite ja puhelinnumero, jonka jälkeen lähetä.

Pakollisia tietoja ovat ilmoittajan nimi, sähköpostiosoite ja puhelinnumero.

Palvelupyyntöilmoitus välittyy vastuuhenkilölle, joka viimeistään kolmen päivän kuluessa kuittaa työn aloitetuksi. Tulet saamaan tietoa palvelupyyntösi tilanteesta sähköpostiisi, jos olet täyttänyt omat osoitetietosi palvelupyyntöilmoitukseen.

Järjestelmä ei pois sulje erittäin kiireellisissä tapauksissa puhelinsoittoa korjaustarpeesta.

Kaikissa akuuteissa ja kiireellisissä tapauksissa soitetaan tilapalveluiden kiinteistöpäivystysnumeroon puh. 0500 723 137.

Tee palvelupyyntö tästä linkistä.